- Güvenilir olmak
Müşteriler nezdinde hizmetleri, süreçleri ve sistemleri belirlenen süre ve şartlar altında yönetebilmek.
- Kalite Odaklı olmak
Kaliteli hizmet üretmek, geleceği yaratmak ve büyümeyi sağlamak için nitelikli insan yetiştirmek, müşteri memnuniyetini sürekli geliştirmek, kalite politikamız olarak benimsenmiştir.
- Çalışan Odaklı olmak
Kararlara katılım, sorun çözme, sürekli iyileştirme ve müşteri memnuniyeti sağlanmasında tüm çalışanların gönüllü desteklerini sağlamak.
- Müşteri Odaklı olmak
Müşteriye doğru zamanda, doğru bilgilendirme ile en üst düzeyde hizmet vermek. Süreçleri kişilerden bağımsız, israftan arındırılmış, ölçülebilir ve kontrol edilebilir hale getirmek.
- Liderlik
Kurumsal sinerjiyi harekete geçiren iş yapma kültürüne sahip olmak.
- Sürekli İyileştirme - Sürdürülebilirlik
Çalışma verimliliği ve yönetim sistemlerini sürekli iyileştirerek sürdürülebilirliği sağlamak.